Stworzono / zmodyfikowano 02/12/2020 przez Korneliusz
[dropcap]T[/dropcap]rwa reforma regulaminu i kalendarza dyżurów i są pierwsze propozycje grupy roboczej ds. dyżurów.
Wybieramy też datę następnego spotkania, na którym popracujemy nad możliwymi modelami nowego kalendarza dyżurowego i potwierdzimy nowy regulamin dyżurów. Głosować na termin można tutaj do czwartku 14 marca 2019 r. g. 12:00 (południe): https://doodle.com/poll/m9c2s5tfaauiv63c
Notatkę z pierwszego spotkania i wypracowane propozycje i uzasadnienia znajdziesz tutaj (w sekcji ‘Sprawozdania’). O propozycjach można poczytać poniżej w skróconej wersji.
- Zmiana organizacji kalendarza dyżurowego na model stosowany w Kooperatywie Park Slope;
- Możliwość odrobienia dyżurów ‘do przodu’ na poczet zniżki w przyszłych miesiącach (kumulacja dyżurów), przy czym* utworzymy ‘bank’ dyżurów;* ograniczymy odrobienie kolejnych dyżurów w tym samym miesiącu liczbowo lub tylko do dodatkowych dyżurów;
- Konsekwencje po odwołanych dyżurach: ułatwimy możliwość znajdowania zastępstwa (jednocześnie rezygnując z obecnie funkcjonującego urlopu od dyżurów), ale też uściślimy zasady odwołania dyżurów;
- Wprowadzenie elektroniczne karty członkowskie;
- Reorganizacja wieczornych dyżurów i sobotniego gruntownego sprzątania;
- Poszukiwanie bardziej przyjaznej aplikacji na kalendarz dyżurów niż Google Arkusze.