Przejdź do treści

NOWOŚCI W SYSTEMIE DYŻUROWYM I CZŁONKOWSKIM – AKTUALIZACJA!

Stworzono / zmodyfikowano 02/12/2020 przez Korneliusz

Oto zbiór ważnych informacji dotyczących nadchodzącej reformydyżurowej:

Od 1 grudnia rozpoczynamy wydawanie nowych kart członkowskich z kodami kreskowymi, dzięki którym kasjer/kasjerka łatwo sprawdzi, czy posiadasz prawo do zniżki. 

Masz czas do końca grudnia, aby odebrać swoją nową kartę. Domyślnym miejscem odbioru kart będzie sklep przy Wilczej. Jeżeli potrzebujesz odebrać swoją kartę na Andersa – napisz o tym do 28 listopada na stephane@dobrze.waw.pl

Od stycznia będą obowiązywały już tylko nowe karty.

Od 1 grudnia otwieramy zapisy na styczniowe dyżury przez aplikację. Formularz zapisu udostępnimy na stronie www.dobrze.waw.pl, oraz link do niego w poście na naszej grupie fejsbukowej.

Przez cały grudzień będziecie mogły i mogli uzyskać wsparcie i zgłaszać ewentualne problemy i wątpliwości dotyczące korzystania z nowego oprogramowania.

Od stycznia będziecie otrzymywać automatyczne potwierdzenia zapisu (mail) i przypomnienia o dyżurze (mailem i SMS-em)!

Więcej szczegółów również na Walnym Zgromadzeniu 24.11.2019