NIE PRZEGAP

Instrukcja płatności składek

1. Skrócona instrukcja płatności składek:

Aby dokonać płatności zaloguj się na: https://dobrze.waw.pl/moje-konto/

Nie pamiętasz hasła? Możesz przypomnieć je tutaj.

Nie masz takiego konta? Automatycznie założyłam Ci konto na dobrze.waw.pl na Twój adres e-mail widniejący w ewidencji członkowskiej, aby się zalogować, uzyskaj hasło tutaj

‼️ UWAGA ‼️ – na stronie https://dobrze.waw.pl/moje-konto/ płatności mogą dokonać tylko osoby członkowskie rzeczywisteOsoby wspierające mogą się logować na swoje konta, zapisywać na dyżury i podglądać, do kiedy trwa Wasz okres członkowski. To ograniczenie było konieczne ze względu na logikę naszego systemu.

2. Pełna instrukcja płatności składek

Małe wprowadzenie

Od kwietnia 2021 roku wprowadzamy w Kooperatywie nowy sposób płatności składek przez stronę “MOJE KONTO” – dobrze.waw.pl/moje-konto/ Poniższa instrukcja zawiera wskazówki – jak zapłacić składkę

Czego potrzebujesz?

  1. komputer, telefon lub tablet z dostępem do internetu
  2. konto na stronie dobrze.waw.pl

Co zrobić jeśli nie mam konta na dobrze.waw.pl?

Wszystkim osobom, które nie miały dotychczas konta na dobrze.waw.pl założyliśmy je automatycznie! Żeby się na nie zalogować, wejdź TUTAJ, podaj swojego maila, którego używasz w Kooperatywie i zresetuj hasło.

Co zrobić jeśli nie pamiętam danych do logowania?

Wejdź TUTAJ, aby zresetować hasło.
Jeśli z jakiegoś powodu, nadal nie możesz się zalogować napisz na czlonkostwo@dobrze.waw.pl

Jak zapłacić składkę?